domingo, 31 de marzo de 2013

FELICITARE HANDMADE / RECICLARE/ TUTORIAL


Am pregatit un mic tutorial pentru  Tomnarella Handmade si cum puteam sa nu il postez si aici?!
Am folosit materiale la indemana oricui si am reciclat
 Finalul, o draguta felicitare handmade cu floricica si 'mersi':)
































 Am sa punctez cate ceva pe marginea fotografiilor: 
-am ales o cutie de cereale pentru ca este mai mare si se poate taia din ea cat este necesar; poate fi o alta cutie de carton, dar nu foarte dura; puteti taia dimensiunea pentru toata felicitarea sau doar pentru partea vizibila urmand sa o lipiti pe urma pe un alt suport; nu o faceti nici prea mare ca sa nu mai stiti cu ce sa umpleti, dar nici prea mica ca sa nu va obositi bibilind aaccesoriile;
 -curatarea primului strat de hartie este cea mai greoaie treaba, se curata greu, cel putin mie mi-a luat ceva ceva; incercati sa va ajutati umezind usor hartia, nu foarte mult insa pentru ca se va rupe, eu am reusit sa-i fac o gaura in mijloc, noroc cu floricica:) 
- liniile cu foarfeca sunt pentru textura, se vor evidentia cand veti trece peste ele cu culoarea; puteti gasi si alte metode de a texturiza; acum imi vine in minte o idee, se poate intepa toata hartia cu un ac gros 
 - gesso cred ca este grund, m-am chinuit mult sa-mi amintesc cuvantul, acum mi-a venit 
- cercul pentru floricica il puteti decupa din acelasi carton de la cutia de cereale, eu am profitat de cutiuta asta si a mers foarte bine rulatul
 Folositi orice culori si nuante preferati, cate frunze vreti si cate floricele, pastrati doar tehnica de baza si, daca vi se pare si mai provocator, adaugati ceva ce nu exista in tutorial:) eu as fi cusut si pe margini; poate aveti si alte idei Nu stiu exact cum sa facem cu interiorul; poate lipiti hartie simpla pe interior sau servetel alb sau dati pur si simplu cu acrilic; las la aprecierea voastra!

Daca veti lucra ceva, mi-ar face placere sa imi lasati un link si sa postez creatiile voastre laolalta!

Succes si multa inspiratie!

4 comentarios:

Silvia dijo...

Tutorialul este foarte clar, felicitari Elena! Am sa ma apuc de treaba, sunt nerabdatoare sa incerc si eu. Imi place foarte mult floricica.

anca dijo...

Elena nici nu stii cat ma bucur de turorial,multumesc mult,mult!!!
acum ca m-am uitat mai bine,mi-am dat seama ca am sarit partea cu gesul,dar am sa mai incerca si altele.Am mai terminat una,dar nu e asa reusita.
M-as bucura tare mult,cand ai timp sa mai faci cate un tutorial asa din cand in cand,sa ne mai impartasesti aceste mici secrete:)

catalina stanescu dijo...

Silvia, Anca, bucuria este a mea, au iesit foarte frumoase felicitarile voastre!

Va multumesc si sper sa mai gasesc ceva de genul 'la indemana tuturor'!!

Paula dijo...

Floricica e o dulce, iar toata felicitarea ti-a iesit minunat.