viernes, 11 de febrero de 2011

BIBLIA MEA CE VECHE

In urma cu muuuuuuuuuuuuuuuuulti ani, bine, nu va imaginati acum secole, am primit cadou de la sotul meu o Biblie, o Biblie pe care am iubit-o si care a devenit pentru mine Biblia mea de studiu , inlocuind-o pe cea din adolescenta , care acum e piesa de muzeu in colectia mea de amintiri; insa Biblia mea cu timpul a cedat atator rasfoiri, atator sublinieri, atingeri, cautari, atator  sute de drumuri pe unde am purtat-o si a cedat la aspectul fizic:)

I s-au desfacut copertile, s-au tocit asa cum o obrajii incep sa capete riduri, foile subtiri si firave au inceput sa se ingalbeneasca ...


Dupa o vreme am invelit-o intr-o coperta veche, de la Biblia adolescentei, coperta cu valoare sentimentala de altfel, de pe vreme  taberelor cu exploratorii , undeva prin 97...



As fi putut sa-mi cumpar o carte noua, era atat de la indemana, nu?! Pai, da si pai, nu! As fi putut, dar nu am vrut, aceasta carte ma cunoaste foarte bine si o cunosc foarte bine, stiu aproape sa deschid oriunde doresc din prima, am texte cu semnificatii speciale subliniate, am notite pe margini, am acolo mai mult decat o particica din mine...pentru cei care iubesc cartile,cu siguranta  inteleg acest feeling...si ca sa revin de la ce am inceput, era de la sotul meu, un cadou special !

Dar aseara, aseara s-a intamplat ceva frumos si m-am simtit foarte foarte bucuroasa si in acelasi timp vinovata ca nu am avut aceasta ideea cu mult mai de demult; i-am dat Bibliei mele o hainuta noua, si m-am simtit de parca as fi legat rani. Si de unde ideea? Scrapper-in Romania!! Provocarea a sunat ceva in genul dungi, rosu, indragostiti;  Iata rezultatul:



Nu stiu cat va place, dar eu nu mai imi iau ochii de la ea, poate pentru ca este si prima incercare de acest gen pe care o fac! Oricum, cu aceasta ocazie, mi-am promis ca nu voi mai lasa niciodata ca vreo carte, oricat as studia-o si  as plimba-o prin genti, sa ajunga asa de ...ati vazut si voi cum!

10 comentarios:

IrinaBohemianDance dijo...

Arata SUUUUUPER!!Felicitari pentru reconditionarea atat de reusita si plina de unicitate!!

Imbratisari,

Irina

Ramona dijo...

f draguta
si ai respectat frumos regulile noastre
mult succes si te mai asteptam

catalina stanescu dijo...

irina, ramona, multumiri!

alicialia dijo...

Reciclando y trabajando con telas has conseguido un resultado genial, muy bonita la libreta!. Te informo de las tiendas de scrap que conozco en Barcelona: -Papelería Conesa c/Petritxol, 10 (barrio gótico), -Papelería Raima c/Comtal, 27 (en el centro, con via laietana) www.raima.cat, -Tienda de scrap CROMATISMES Trav.de Gràcia, 114 (barrio gracia), www.cromatismes.com y www.cromatismes.blogspot.com, esta tienda tiene de todo -web www.descrapbooking.es para comprar por internet. Espero que te sirva. Besos!

Amy dijo...

este foarte frumoasa, si intr-adevar originala.

catalina stanescu dijo...

alicia, muchas gracias, tu informacione es preciosa para mi!

amy, multumesc mult de trecere, imi face placere!

nicoleta g. dijo...

foarte originala ideea. felicitari

ANGELA dijo...

O idee foarte interesanta si coperta este superba.Felicitari!

copilarim dijo...

Si practic si frumos:). Este o Biblie tare fericita!!
bafta la provocare:)

catalina stanescu dijo...

multumesc!