jueves, 1 de noviembre de 2012

SE VOTEAZA!

1 noiembrie, curge timpul precum nisipul in clepsidra, ce a fost va mai fi si ce s-a facut se va mai face spune inteleptul, totusi totusi totusi in Atelierul Elenei concursul cu Pietre Pictate a fost si ramane unic si irepetabil!

Am ajuns la final cu 10-11 lucrari deosebite , stiu ca ar fi putut fi mai multe dar in orase pietrele sunt tot mai rare, iar ce sa spun de inspiratie ,e foarte capricioasa!

Va multumesc tuturor, aceasta emotie in asteptarea fiecarei lucrari e speciala, e ca atunci cand astepti o nastere, curios si nerabdator sa vezi cum este noul nascut, cu cine seamana, ce trasaturi si particularitate are;  si cum fiecare bebe este unic , special si frumos tot asa si lucrarie voastre!

Urmeaza votul!
Vor vota doar participantii la concurs, se vor vota doua lucrari - una din categoria  adulti , iar cea de a doua categoria copii, deci va astept cu un comentariu in care sa  va exprimati preferinta, daca puteti adauga si doua trei cuvinte de apreciere ar fi ideal,comentariile vor ramane ascunse pana la data incheierii voturilor asta inseamna 7 noiembrie.
Nu veti putea votaa propria lucrare.

Pentru ceilalti, veti putea vizita pagina blogului pe Facebook unde de asemenea veti putea oferi un like  special uneia dintre lucrari, cea care v-a placut cel mai mult! Daca  veti oferi mai multe likeuri , va rog sa il speificati pe cel special printr-un scurt comentariu .

Acestea fiind spuse, iata lucrarile!






1.


piatra cu floarea soarelui si paianjen




2.
ana, mami de anisia si anisia (4 ani)

Anisia a cules pietrele din gradina din fata blocului, in serile calde, in care ne opream la bloc pentru a ne juca cu pietrele( facea impreuna cu prietenele ei mancare, focul, sau ce alte lucruri isi imaginau). A spalat pietrele, eu le-am sters, si apoi ne-a venit ideea sa pictam niste flori. A ales culorile; astfel pitricica cu floare alba este pictata cu guase, iar pitricica cu floare rosie este pictata cu acrilice.
A fost o placere sa infrumuseteze astfel pietricelele.




3.




4.
Violeta, (mami) si
Ioan (4  ani si 8 luni)



Ciorba de pietre

A fost odata, doar o data, demult, dar nu tare demult, pe vremea cand copiii se jucau cu pietre si cu bete, o fata. Era mica,blonda,bucalata,dragalasa,dar un pic rautacioasa…
Intr-o zi, pe cand se juca in curtea din fata casei noastre, fetita il zari pe Ioan pe drum. Veni fuga,fuguta la poarta,dadu deoparte pietrele pe care le pusese in fata portii pentru ca nimeni sa nu poata deschida poarta ( sa intre sa-i ia jucariile) si curioasa il intreba pe face. Pe vremea aceea,Ioan nu stia sa spuna prea multe.asa ca,in locul lui, pus pe sotii,raspunse tatal:

-Facem…ciorba de pietre.Ai mancat vreodata?
-Nu,spuse mica blonda.
-N-ai mancat?Nu ti-a facut mama ta niciodata?
-Nu mi-a facut,zise fetita.
-Hmmm…pai ia sa o rogi sa-ti faca.e f buna.
Nici una,nici doua,fetita noastra se puse pe cules pietre.culese,culese si dupa ce-si umplu poala de pietre se-ntoarse acasa.le varsa pe masa,apoi o striga pe mama ei:
-mama,ti-am adus pietre sa-mi faci ciorba!
-ce sa-ti fac?intreba mama…
-ciorba,mama.nu stii ce-I aia ciorba de pietre???
Mama,uimita,o lua la intrebari: cine,cum,unde i-a spus o asemenea aberatie.fetita ii povesti totul f serioasa,apoi lua pietrele,le spala si le puse in bucatarie.cu mare greutate a reusit s-o convinga mama ei ca nu putem face mancare din pietre,ca “nenea florin” a glumit,etc
Timpul a trecut, copiii au crescut,iar pietrele…puse in castronele,”mancate”cu lingurite improvizate,pictate cu acuarele



5.
alexandra / ghemuletulincalcit.blogspot.com
am desenat un copac "despuiat" de toamna care a venit....



6.
vero (mami)  si  alice (3 ani si 7 luni)




7.
Oana / dulceameacasa.blogspot.com

cu micuta Daria (2 ani)



8. 



9.
Rux / copilarim.blogspot.com



10. 
Adriana Alexandra / artasicreativitate.blogspot.com 




1, 3, 5, 9, 10 - categoria adulti
2, 4, 6, 7, 8 - categoria copii

foarte echilibrat!
mult succes tuturor!



16 comentarios:

DaNuTzA dijo...

Toate lucrarile sunt frumoase, mi-a fost foarte greu sa aleg...
Votul la categoria adulti il primeste lucrarea nr. 10 (realizata de Adriana Alexandra )
Iar la categoria copii votul il primeste lucrarea cu nr. 8 (realizat de Thea) e foarte frumos si haios...

Bafta tuturor!!

Angi dijo...

Lucrari frumoase,e adevarat.Felicitari tuturor participantilor!
VOTUL MEU:
1)La CATEGORIA COPII:
Mi-a fost greu sa aleg intre lucrarile Oanei cu Daria si a Violetei cu Ioan.M-am decis,in final,pentru a II-a, din 2 motive.Nu era obligatoriu,dar imi place cand o lucrare e insotita si de o mica poveste.Si "Ciorba de pietre" am "gustat-o "cu placere.Al doilea motiv...Pietrele sunt reusite.Daca la ele a lucrat un copil de aproape 5 ani,sunt f. frumoase
La CATEGORIA ADULTI:
Prin eliminare,a ramas sa optez pentru lucrarile 9(Rux) sau 10 (Alexandra).Am ales lucrarea 1o.Mi-a placut cum Alexandra a plasat fatza fetei,intr-o zona fara denivelari(o fata nu trebuie sa aiba riduri,nu?)si apoi a incadrat-o f.frumos ,cu parul ei care,datorita denivelarilor pietrei pare buclat.Dupa mine,e superba piatra ei

Veronica dijo...

E greu sa alegi...atatea pietre frumoase :)
Preferata mea la categoria adulti nr 10 Adriana Alexandra - imi place indianca :), e superba.
Pentru categoria copii votez micuta Daria nr 7
Felicitari tuturor!
E greu sa laud una si sa nu spun nimic de celelalte pietre pentru ca imi plac toate.

ghemulet dijo...

Eu votez la categoria adulti lucrarea nr 1-Angi pentru ca floarea soarelui este floarea mea preferata si pentru ca a ieist minunata
La categoria copii votez lucrarea cu numarul 8 - imi place soricelul tare mult...imi aduce aminte de unul de plus pe care l-am avut cand eram mai mica


Felicitari tuturor participantilor

ana, mami de anisia dijo...

Multumim de concurs!
La categoria adulti cel mai mult mi-a placut lucrarea numarul 1 Angi / de-toate-handmade.blogspot.com, imi place foarte mult floarea soarelui.
La categoria copii aleg lucrarea lui ioan nuamrul 4 Violeta, (mami) si
Ioan (4 ani si 8 luni)am admirat mult acea piatra in multe culori, imi place mult.
In rest, felicitari tuturor participantilor!

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
AA dijo...

Inainte de a acorda voturile mele tin neaparat sa te felicit pentru modul de organizare a concursului si de acordare a premiilor, foarte, foarte original :)
La categoria copii mi-a placut in mod special nr 4, ''Ciorba de pietre'' si povestea ei iar la categoria adulti nr 9, closca cu puisori m-a incantat cel mai mult, Toate pietrele decorate sunt foarte frumoase asa ca, felicitari tuturor, inclusiv mie :D

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
DulceaMeAcasa dijo...

Buna Elena si multumim inca o data pentru invitatie. E o misiune grea in ceea ce priveste votul: nu-mi pot vota lucrarea, nu-mi pot vota copiii, am voie doar o singura lucrare din fiecare categorie :P...hi hi hi. Asa ca voi vota Rux si...Ioan. Mult succes tuturor, sunt cele mai minunate pietre, imi plac toate si fiecare mi-a inveselit zilele in care le-am vazut prima data.

copilarim dijo...

Dragele mele - de fiecare data cand ne adunam sa paticipam creativ la scrierea unei noi pagini dintr-o creatie inedita am mari emotii - ce voi crea, ma voi ridica la inaltime? Sunt nerebdatoare - oare ce vor crea fetele, ce minunatii vor mai iesi din mainile lor si cum(mai ales) vor interpreta tema.
Apoi, la final vine marea mea dilema... sa aleg. E cumplit, e foarte greu... e practic imposibil. (Elena vrei sa iti fac cunostinta cu Mr. Random, sau mai bine cu Broscuta Inlinkz? hahahaha - glumesc)

Am stat si m-am uitat. Deci sincer nu pot alege pentru ca toate sunt extrem de frumoase si diferite. Nu poti alege care e mai frumos intre un ou de prepelita si unul de bibilica, sau na.. strut. Toate trei sunt oua, dar sunt diferite. U got my point.

Dar.. Elena a spus sa votam, asa ca ma conformez si cred ca am gasit solutia:

1. la adulti votul meu se va duce la Alexandra Ghemulet. pentru ca este singura creatia nepictata!!! si bineinteles este superba. (iti multumesc ca nu ai pictat si tu, altfel nu stiam ce sa ma fac)

2. la copii aleg sa ofer votul meu Theei - este o fetita extrem (EXTREM) de sensibila si telentata si scumpa. Am vazut ce exemplu frumos ii da surioarei mai mici (care a pictat si ea foarte frumos) - iar soricelul ei este de poveste.

Acestea fiind spuse va rog nu aruncati cu pietre (hahahahah) ci pictati-le, decorati-le si desenati-le caci ies lucrari minunate din mainile voastre.

Va multumesc mult si va felicit din nou pe toti si toate

cu drag
rux

dulceameacasa dijo...

Buna din nou. Ne aflam in fata unui nou vot, din partea Dariei...ha ha ha....obisnuiesc s-o las sa aleaga ceva ce-i place, asa ca am incercat si cu pietrele. Ii plac toate ca sunt mici, imi zice ea, dar cel mai mult ii place "soricelul" facut de Thea ( poate si pt ca il vede zilnic ?), iar dintre pietrele adultilor, piatra cu pomisor ...Alexandra :D. Mult succes tuturor!

Prietenia Magica dijo...

Sarut mana. Va multumesc inca o data pentru concurs. Eu o sa votez cu piatra pasare a mamei mele si cu tufanica surioarei mele, Daria.

copilarim dijo...

completare - la categoria copii: lucrarea nr. 8, Thea si soricelul ei bleu!:)

(scuze din nou, nu stiu de ce nu s-a publicat integral de prima data:( )
:D

rux

Anónimo dijo...

buna.iata voturile
noastre:

categoria adulti: lucrarea nr 9- gainusa reprezentata este mai mult decat reusita :)felicitari realizatoarei;

categoria copii:lucrarea nr 8-ne place f mult sorielul


violeta argatu

catalina stanescu dijo...

noi cei din casa vota astfel

catalina voteaza pe alice

miriam pe anisia

mami pe oana


Va multumesc tuturor pentru voturile insotite de aprecieri!


catalina stanescu dijo...

rectific, votul merge de fapt la danutza!