domingo, 11 de noviembre de 2012

PREMIUL DIGITAL

Am pregatit premiul digital promis participantilor la concursul  Pietre Pictate, sper sa va placa si sa il folositi cat mai creativ! Bradutii sunt printabili, am sa-i aranjez in asa fel incat sa aveti doi sau chiar patru pe un A4, sa puteti printa fara dificultate. Mie imi plac mult, daca va aminti anul trecut am mai facut ceva de genul acesta si i-am folosit astfel, acum am in minte o alta idee, sper sa reusesc sa o si pun in practica.

Pe parcursul zilei  de maine veti primi un email cu fisierul, seara buna tuturor!




3 comentarios:

copilarim dijo...

Vai!!!!! Mi-am amintit de felicitarea facuta cu braduti:D!!!! Imi plac mult cum ti-au iesit si abia astept sa vad ce idee ti-a venit:)

dulceameacasa dijo...

Ce dragi imi sunt bradutii!!!! Si da, imi amintesc de brazii de anul trecut, inca mai am cativa din ei printati....hmmmm...asta imi da o idee :D...Multumim!

Veronica dijo...

Multumesc Elena, te pup, sunt superbi bradutii si cu siguranta ii voi folosi :)