lunes, 12 de noviembre de 2012

PREMIILE !!

Si ultimu lmoment din concurs, premierea!

Dupa cum stiti, am avut mai multi castigatori, asta a insemnat un pic reorganizarea premiilor, sper din suflet sa va bucurati de ele,dar mai mult ,sa va pastrati entuziasmul creativ!

Astept adresele voastre!


Rux
un colier



Adriana Alexandra
un colier




ambele coliere sunt confectionate cu mare drag de mine si sper sa se potriveasca gusturilor voastre si sa le puteti purta cu placere

de asemenea, impreuna cu colierul, veti primi o cutie de culori pastel textil, asta inseamna ca veti putea trece de la decorarea pietrelor la cea a tricourilor, de exemplu!



Thea si Ioan
veti primi cate o cutie de carioci Giotto textil cu care de asemenea veti putea decora 
hainute, tenesi, orice este tesatura,

multa inspiratie!


Ne vedem curand, am sa va povestesc cate ceva despre caqui!!

5 comentarios:

ghemulet dijo...

felicitari doamnelor si felicitari si tie Elena pentru minunatul concurs.te pup!!!!

copilarim dijo...

WoW!! Am zis eu ca saptamana incepe frumos:D! Ce surpriza minunata - deci ador colierul!!! Imi aminteste de Poiana Brasov :D! Si abia astept sa incerc culorile;)) - Multumesc mult draga mea:)!!!
cu drag
rux

Anónimo dijo...

super premiile!multumim!!!
v.a

dulceameacasa dijo...

Multumim pentru premiu, gazduire, cuvinte frumoase si ganduri bune.

Anónimo dijo...

am primit premiul!!!! MULTUMIM!!!!!!!!!!!!!! VIOLETA