sábado, 20 de octubre de 2012

GOOD NIGHT / SCRAP


6 comentarios:

Mihaela dijo...

Foarte frumos, imi plac toate detaliile, in special culorile!

ghemulet dijo...

Mi se pare mie sau ai schimbat imaginea cu titlul blogului?Este foarte "cute" asa...draguta foc...

copilarim dijo...

Vai ce frumos este!!! Imi place mult si cromatica si aranjamentul si mai ales cum ai prelucrat foto :D Cata e o scumpa:D!!

catalina stanescu dijo...

Va multumesc!
adevarul e ca atunci cand am decis sa descarc kitul, culorile au fost cele care m-au fascinat!


Cata este foarte serioasa aici, de fapt tocmai se trezise...ea are asa o privire speciala,eu ii zic 'micuta mea bufnita':), asa ca uitatura ei lipeste bine aici...

Angi dijo...

Foarte,foarte frumos.Si ochii Catalinei... ma fascineaza de cate ori o vad

catalina stanescu dijo...

angi, nu pot decat sa ma bucur ca va place si pentru ca nu am epuizat kitul voi mai reveni cred cu inca un montaj!

multumesc mult!