martes, 19 de junio de 2012

MINIALBUM SCRAP PENTRU CATALINA

Franturi din minialbumul pe care i l-am facut Catalinei, este prima incercare mai serioasa de a face un album scrap, e tare dragutel,  eu imi imaginam ca voi face ceva cu multe pagini albe, poze colorate, fundite multicolore , dar a iesit altfel, am pus acolo si florile recent facute, si semnul de carte de la Alexandra ... si paginile, da, paginile sunt speciale, toate sunt create de mine in PS si imprimate, am sa va ofer curand cateva din aceste pagini in format digital, urati-mi succes ca am planuri mari:)

Puteti urmari si slideul , acolo am modificat un pic imaginile cu  un efect sepia,  iar melodia este cea pe care adoame Cata. si eu!!  si adormea si Miri cand era mica






8 comentarios:

Veronica dijo...

e superb Elena, superb, iar paginutele create de tine arata si mai bine impodobite.
Imi place mult, felicitari pentru realizare!

Cris dijo...

E superb!Imbinarea de culori,elementele de infrumusetare si pozele dau un aspect unitar foarte placut.Si imi place foarte mult cum ai reusit sa dai pozelor acea tenta vintage.Felicitari!

catalina stanescu dijo...

vero, cris, multumesc, cum voi sunteti doua scrapperite foarte bune, aprecierea voastra ma incurajeaza, pupici!

ghemulet dijo...

este bestial...imi plac la nebunie asemenea lucruri...adica...atunci cand te uiti la o poza ,te uiti si la "comorile"pe care le vezi langa ea....Ce este de fapt s scrap-ul?Adica...o definite mai pentru necunoscatori :D

carmendana dijo...

Este superb! Si cate comori dragi sufletului tau ascunde!

Adriana Seculin dijo...

Deosebit albumul, bravo! Iti urez sa ai timp, materiale, inspiratie sa facei mereu asemenea lucruri minunate...

DulceaMeAcasa dijo...

minunat, Elena...imi place atat de tare!!!! ma bucur ca ne arati si noua din lucrarile tale si ne inspiri ..multe imbratisari!

catalina stanescu dijo...

multumiri, pupici!