miércoles, 1 de junio de 2011

FELICITARE PENTRU SCRAPPER IN ROMANIA

E ceva vreme de cand nu mai dau pe la scrapper in romania, dar mi-am gasit un pic de timp si chef, desi nu pot sa spun ca am avut si inspiratie , si am realizat aceasta felicitare, care, dupa cum spuneam , nu reprezinta mai nimic, ma tot uit la ea si ma intreb ce semnificatie sa-i dau, dar asta e:), sper sa va placa macar combinatia de culori, sa zicem ca e vara si ca scoica si albastrul ne duc cu gandul la mare, o mare cu inimi, nu una ci doua....:) si mai vedeti voi ce mai adaugati la semnificatii!




Conditiile provocarii:

- something old (ceva vechi/antic/antichizat/vintage/refolosit) -eu am pus scoica ca o am de demult, demult, demult...

- something new ( ceva nou)-   ata albastra


- something borrowed ( ceva imprumutat...merge si ceva primit) - floricica, o am de la Nina

- something blue (ceva albastru..orice element de aceasta culoare) - evident

5 comentarios:

Svetlana dijo...

foarte frumos! bravo Elena!))

copilarim dijo...

Mie imi place!! imi aminteste de mare, de vara :D

Oanicyka Maya dijo...

Felicitari Elena!!
Bafta la provocare:*

Laura dijo...

E foarte draguta... chiar ma duce cu gandul la plaja :)Mult noroc la provocarea noastra

catalina stanescu dijo...

va multumesc frumos!