martes, 26 de abril de 2011

PRINTABLE/PAPERS/FREEBIE

Ma bucur sa va regasesc!

Am pregatit un nou set de papers, cred ca este unul din cele mai reusite, nu am o tema, nu am un titlu, le-am numit pur si simplu "printable" pentru ca sunt printabile:), le veti putea achizitiona in magazinul digital scrap, pretul este promotional cum de altfel va continua sa fie la majoritatea produselor digitale. De asemenea va ofer acest freebie cu care veti putea crea cel putin o felicitare draguta, digitala sau nu. Si de asemenea , intregul set de 24 de papers va fi oferit gratis celei mai frumoase felicitari pe care o voi primi saptamana aceasta , felicitarea creata cu acest freebie, cu  conditie ca felicitare sa fie creat clasic, deci "paper si element print"!

Este o oferta exclusiva pentru scrapperii/scrapperitele  din Romania.




iar aici ce am creat eu



3 comentarios:

CBH dijo...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 5 post on Apr. 26, 2011. Thanks again.

Amy dijo...

Ce combinatii frumoase stii sa faci!
Multumim frumos pentru ofertele tale. Sunt foarte trista ca am ramas fara tus, dar recuperez eu... :)

Am lansat un concurs pentru copii. daca sunteti interesati, va astept cu mare drag.
http://www.casutacopiilor.info/concurs-pentru-copii-de-ziua-mediului-inconjurator/

catalina stanescu dijo...

amy, si eu am probleme cu imprimanta mea, nu-mi imprima calitatea pe care o doresc si atunci am renuntat;

o sa ma uit pe concurs, multumim de inviatatie si de trecere!