lunes, 28 de marzo de 2011

SI O FELICITARE DE PRIMAVARA

2 comentarios:

Anca dijo...

Ai facut o felicitare cu quilling! Are un aer asa primavaratec... te face sa visezi. Am primit un tag si pentru ca simt ca exista o legatura speciala intre noi si ma fascinezi cu creatiile tale virtuale am ales si blogul tau ca sa-l dau mai departe.

catalina stanescu dijo...

Anca, am incercat si eu dar nu reusesc sa depasesc un anumit nivel, cred ca ar trebui sa studiez mai multe tutoriale, exemple, sa ma inspir de la altii,pentru ca quillingul inca nu se lasa pe mainile mele:)

plus de alta, nu stiu cum de aveti atat rabdare, eu nu reusesc!

iti multumesc frumos pentru recomandare, chiar ma grabesc sa povestesc , deci 7 chestii despre mine si recomandare 15 bloguri, ok!

iti doresc succes si multa inspiratie si inca o data multumesc de cuvintele frumoase!