martes, 29 de marzo de 2011

RECOMANDARI

Anca m-a invitat sa intru in joc,  regula - 7 lucruri despre mine, recomandare 15 bloguri recent descoperite!

Anca, multumesc si invit la randul meu pe prietenii mei sa-ti viziteze blogul tau unde arta quillingului este la inaltime!

http://myquillingplanet.blogspot.com/

Eu ,
actualizata 14.23, 29 martie 2011

despre ce imi place azi

- imi place sa fiu mama
- imi place masajul
- imi place mersul pe jos
- imi place sa probez mancaruri si combinatii exotice sau excentrice sau ciudate
- imi place sa creez
- imi place rebusul
-imi place mango

:)

BLOGURI RECOMANDATE

ln-scrap-mania.blogspot.com 

green-scarf.blogspot.com

magic-hobby

veronica-scrap

atelier de hermione

handMADEina

buburuza cu ghetute

copilarim

arta si creativitate

atelier Mimi

brose handmade

divin feminin

hobbies

alexandru gabriel quilling

butterfly accesories


si cam atat!


daca va regasiti in lista recomandarilor si aveti placere, intrati in joc!

4 comentarios:

Anca dijo...

Oh... Elena asa de frumos ai scris. Mi-a tresarit inima de bucurie. Multumesc :)

Anca dijo...

Din prea mult entuziasm am uitat sa spun ce placut surprinsa am fost sa gasesc o felicitare de-a mea la tine pe blog! Multumesc.

ileana-carmen dijo...

Multumesc pentru recomandare. Mai ales ca vine de la cineva a carui munca, regasita in blog, o respect si imi bucura sufletul.

elyere dijo...

multumesc,Elena;creezi niste lucruri f.frumoase si .....migaloase:)))