martes, 12 de octubre de 2010

digicard/ pentru Scrapper in Romania

nasturel, buline, rosu - acestea au fost ingredientele propuse pentru o noua provocare in Scrapper in Romania!


blogul cred ca deja ar trebui sa se numeasca altfel, pentru ca a depasit de mult universul scrapului ceea ce mi se pare perfect!!


aveti ocazia sa descoperiti maini inzestrate, talente deosebite, lucrari surprinzatoare, ingeniozitate, originalitate;


eu , cu ale mele, adica ma prezint tot cu o felicitare digitala, cred ca ma pricep cel mai bine la asta, zic eu!


deci, scrapper in romania!

credit element
scrapbookmax
paulette,


gracias!

6 comentarios:

Laura dijo...

pai chiar ca te pricepi :) ar trebui sa le transpui si pe hartie :). mult noroc la provocare!

catalina stanescu dijo...

aaaa, mersic!!

Green Scarf dijo...

ola !
f frumoasa felicitarea ta !
succes
>:D<

catalina stanescu dijo...

multumesc frumos!

A-sign dijo...

Imi place mult, chiar mi-ar place sa primesc o asemenea felicitare! Mult noroc!

catalina stanescu dijo...

anita, multumesc, asemenea!