domingo, 11 de julio de 2010

de-ale mele

Foarte mare caldura si eu nu mai ajung sa postez nimic, mi s-au inmultit treburile de dinaintea vacantei, va fi mai scurta ca de obicei si nu voi mai ajunge acasa, dar va fi frumos cu siguranta...


Am fost un picut in Belgia, pentru a doua oara si fara sa ajung nici de data asta in Bruxelles, scurt , scurt timpul, caldura neobisnuita, un Careefour ...jegos, asta e am zis-o, scumpe toate si mai nimic special,  prietenii mei isi fac piata in Germania, la o ora, in Genk am vazut lac cu rate si boboci si gainuse de apa, de astea nu stiam, am mancat kebab ...universal, normal, accesibil;  am asteptat porumbeii de la un zbor de 1000 de km , lansati in Barcelona, ca de aia m-am dus de fapt, mi s-a parut Geetbetsul  pustiu si al nimanui si mi-am zis, tot mai bine parca in Spania mea colorata si decolorata ...


Nu am gasit librarie deschisa fiind sfarsit de saptamana, nu am vazut nimic de scrapuit; duminica  doar cand am plecat am ramas muta cand am vazut ca tot orasul (genk) a iesit sa-si vanda vechiturile la targ; si ma intrebam cum de mai existau si plimbaretii prin obor de vreme ce TOT orasul a iesit la vanzare ... tarabe, mese, paturi intinse pe jos, fiecare dupa posibilitati...


in fine, ne vedem curand, si ce mi-ar placea sa stiu ce v-ar placea sa mai vedeti pe aici:)

3 comentarios:

very-scrap dijo...

hei.... nu am stiut ca ai fost in belgia.. pacat ca nu ne-am vazut pfui

catalina stanescu dijo...

vicky, ti-am povestit pe forum ca o sa plec, dar nu ai fost pe faza

sau m-am razgandit si nu am mai scris, nu stiuuuu, ma duc sa verific:)

very-scrap dijo...

cred ca am citit ceva , insa cu parere de rau.. am uitat sa raspund... insa dupa cum vad, nu aveai timp de vizite ;(
pacat..