martes, 13 de julio de 2010

amintiri

Azi am cautat prin amintiri; acestea sunt printre primele mele incercari scrap, pe vremea aceea nu stiam nimic de kituri, de designeri, cam tot ce faceam era cu ce aveam eu la indemana si de fiecare ma leaga ceva special; scriam si cateva randuri, o sa vedeti... mi-e dor de timpurile acelea...




azi am adormit
intr-un vis verde, dulce, suav
ca zambetul
celui mai bun prieten

aici am fotografiat niste flori albe, ierburi de gradina, am aplicat un material aproapetransparent  de la un saculet unde tin margeluse, bratarele etc, am gasit prin sertarele lui miri un carnetel cu acea floricica galbena, mi-a placut  nespus, iar bordura aceea verde, este un cosulet de lemn, imagine multiplicata si lucrata in Photosho, normal.





dimineata,
cand stelele se intorc obosite in oameni,
fereastra isi desface in piept
un cer nou

margeluse, fundite, floricele, mai putin ce e pe margini, toate de prin casa; bucatica alba de material este de la o fata de masa:)



vantul avea aripi, aripi albe, aripi negre, aripi verzi, aripi transparente, aripi de fluture, aripi de liniste, aripile mele, aripi...

un fluture de gradina, nu prea frumos...



ieri
sau acum o clipa, nu mai stiu
mi-a fost dor...
mi-a fost dor de case multe si albe,
de copii desculti,
si de vara,
si de grau
cineva m-a strigat insa...


grau, un snop de grau de pe marginea drumului, graunte, un petec de sac pe care am pictat case, case multe si albe...

dupa amiaza frumoasa va doresc!

No hay comentarios: