martes, 1 de junio de 2010

peace

Nu stiu ce mi-a adus aminte astazi , foarte de dimineata, ca este 1 iunie, Ziua Copilului. Pentru mine nu era o zi de cadouri, adica nu o vedeam ca pe o zi a cadourilor, ci ca pe o zi in care cei mari imi spuneau "si tu esti important", o zi in care ma gandeam mereu la "o lume minunata" a lui Constantinescu si nu intelegeam de ce copiii negri din tarile acelea sarace pe care le vedeam la telejurnale nu vin sa locuiasca la noi, am putea sa luam fiecare familie cate unul,nici  o problema;
era ziua in care la scoala desenam acea planeta albastra, rotunda , cu merdiane si paralele si agatam in jurul ei copii de toate culorile si scriam peace , (stiam engleza:), pax, pace!


Miriam si-a amintit si ea de aceasta zi, mi-a zambit complice si nu a spus nimic!


Am creat acest desen pentru ea si vi-l daruiesc de asemenea si voua , ca un gand bun, ceva frumos cu iarba, copilarie, gargarite si peace... multa pace!

3 comentarios:

Svea dijo...

Foarte frumoasa felicitarea si inspirata, ca de altfel toate pe care le-ai realizat pana acum!

catalina stanescu dijo...

Svea, deosebita placere sa citesc comm tau, multumesc mult!

Anónimo dijo...

Foarte, foarte draguta !
Lala