jueves, 13 de mayo de 2010

lila,lila



prima felicitare este o felicitare aniversara inspirata de ziua de 1 mai , zi internationala a scrapbookingului; adriana ne-a propus in forum sa facem ceva care sa exprime feelingul nostru cu scrapul; eu i-am facut scrapului un tort cu patru lumanari, la intamplare:), cu inimoare si cu cea mai dulce culoare a anului, lila! i-am daruit si fluturasi perforati cu primul meu perforator care dupa ce i-am taiat mi s-a stricat. si ii daruiesc si multa simpatie; totul lui, lui Scrap:)!


a doua felicitare, o felicitare aproape abstracta, am reciclat resturile de pe masa de lucru, sunt acolo vreo trei intentii de felicitari pe care le-am stricat ca nici una nu-mi iesea pe gust; o sa gasiti doi ochi rataciti si o gura pierduta...o rochita desfrunzita si o floricica (oare?!) din carton de oua; dar mai ales sunt eu acolo, mai mult decat in oricare parte; stiu ca gusturile vor fi impartite cu aceasta cea de-a doua opera de arta, dar este cea care imi place cel mai mult, cred ca o sa mai incerc...de, dadaismul...:)

No hay comentarios: